اطلاعات دوره
دانلود هر آنچه می خواهید با استفاده از تورنت (utorrent)
مسیر آموزشی

دانلود هر آنچه می خواهید با استفاده از تورنت (utorrent)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با استفاده از نرم افزار تورنت شما می توانید هر چیزی را به راحتی دانلود کنید. دانلود هر آنچه می خواهید با استفاده از تورنت (utorrent) بسیار پر کاربرد است. تمام فیلم ها و اهنگ ها و کتاب های اکترونیکی و برنامه ها و … را می توانید با نرم افزارهای تورنت (مانند : utorrent ) دانلود کنید. کار این نرم افزار ها به این شکل است که فایل مورد نظر شما را از دیگر کامپیوتر های شخصی که این برنامه و فایل شما را قبلا دانلود کرده اند و دارند، دانلود می کند. "دانلود هر آنچه می خواهید با استفاده از تورنت (utorrent)" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره دانلود هر آنچه می خواهید با استفاده از تورنت (utorrent) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود هر آنچه می خواهید با استفاده از تورنت (utorrent) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی