اطلاعات دوره
نصب ویندوز ۸ با فلش
مسیر آموزشی

نصب ویندوز ۸ با فلش

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نصب ویندوز با فلش نصب ویندوز 8 فلش آموزش بوت ویندوز با فلش-با دانلود رایگان آموزش "حالا که میدان دست اولترابوک‌ها (Ultrabook)، نت‌بوک‌ها (Netbook) و تبلت‌های (Tablet) ویندوزی افتاده است و این سیستم‌های رایانه‌ای، گرداننده لوح فشرده (سی دی رام) ندارند پس برای نصب ویندوز ۸ باید چاره ای اندیشید و راه حل آن نصب ویندوز ۸ با فلش است.  نصب ویندوز ۸ با فلش برخلاف نسخه های قبلی ویندوز کار دشواری نیست."
دوره نصب ویندوز ۸ با فلش دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مجید مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نصب ویندوز ۸ با فلش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی