اطلاعات دوره
چگونه فایل های اضافی ویندوز را پاک سازی کنیم؟
مسیر آموزشی

چگونه فایل های اضافی ویندوز را پاک سازی کنیم؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فایل های اضافی ویندوز را پاک کنید، برای اینکه سرعت ویندوز بالا رود-با دانلود رایگان آموزش همانطور که میدانید برای نگهداری کامپیوتر لازم است به شکل منظم هارد دیسک آن را پاک سازی کرده تا هم فضای قابل استفاده بیشتری در اختیار شما قرار گیرد و هم قسمت باقی مانده از اطلاعاتی که دیگر قبلا حذف کرده اید را پاک کنید. اگر از کاربران ویندوز هستید برای رسیدن به هدف بالا می توان از نرم افزارهای مستقلی چون CCleaner که به همین منظور طراحی شده اند استفاده کنید و یا به صورت دستی با استفاده از ابزار Cleanup موجود در ویندوز اقدام به حذف داده ها اضافی کنید. در این ویدیو به راهنمایی در مورد نحوه تمیز کردن هارد درایو در ویندوز از داده های قدیمی می پردازیم. روند پاک سازی معمولا زمان کوتاهی نیاز دارد (اگر این پروسه را مرتب و یک بار در هفته انجام دهیم) و گرنه برای اولین بار بعد از یک مدت طولانی زمان زیادی باید صرف کنید.
دوره چگونه فایل های اضافی ویندوز را پاک سازی کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مجید مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه فایل های اضافی ویندوز را پاک سازی کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی