اطلاعات دوره
چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه کنیم ؟
مسیر آموزشی

چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه کنیم ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش کوتاه تک قسمتی می آموزید که چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه و یا جابه جا کنیم ؟ در این قسمت از آموزش های کوتاه نرم افزار کاربردی Foxit PhantomPDF می آموزید، که چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف و یا صفحه ای جدید به فایل PDF اضافه و یا حتی صفحات را در فایل PDF جابه جا کنیم. ** توجه: اگر قصد یادگیری و حرفه ای شدن در نرم افزارهای "اکسل - Excel" - "ورد - Word" - "پاورپوینت - PowerPoint" و ... برای پکیج هایی کامل از مجموعه آفیس تهیه کرده ایم، برای مشاهده مجموعه فیلم های آموزشی ماکروسافت آفیس (اکسل، ورد، پاورپوینت، اکسس و ...) "اینجا کلیک" کنید.
دوره چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه کنیم ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه صفحات دلخواه را از فایل pdf حذف یا اضافه کنیم ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی