اطلاعات دوره
شماره گذاری صفحات در ورد از صفحه ای مشخص و دلخواه
مسیر آموزشی

شماره گذاری صفحات در ورد از صفحه ای مشخص و دلخواه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معمولا صفحات ابتدایی ورد مربوط به طرح روی جلد و … است، در آموزش شماره گذاری صفحات در ورد قصد داریم نحوه شماره گذاری صفحات در ورد از صفحه دلخواه را آموزش دهیم. این مسئله برای اکثر افرادی که با نرم افزار ورد (Word) کار کرده اند پیش آمده است که تصمیم به شماره گذاری صفحات در ورد گرفته اند، اما با توجه به اینکه معمولا صفحات ابتدایی مربوط به طرح روی جلد، فهرست و … است، مایل اند شروع شماره گذاری صفحات از همان صفحه اول نباشد و صفحه بندی از صفحه دلخواه شروع شود به همین علت تصمیم گرفتیم یک آموزش در مورد نحوه شماره گذاری صفحات در ورد از صفحه دلخواه را برای شما تهیه کنیم. در این ویدیو آموزشی، شما نحوه صفحه بندی در ورد و شماره گذاری صفحات ورد (Word) از صفحه مشخص به بعد را خواهید آموخت.
دوره شماره گذاری صفحات در ورد از صفحه ای مشخص و دلخواه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن امیریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شماره گذاری صفحات در ورد از صفحه ای مشخص و دلخواه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی