اطلاعات دوره
آموزش طراحی قالب تک صفحه ای
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب تک صفحه ای

137,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 137,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی قالب تک صفحه ای سایت قصد داریم به صورت پروژه محور و در 6 ساعت با استفاده از html و css به آموزش ساخت Landing Page بپردازیم. امروزه سایت های تک صفحه ای از جذابیت خاصی برخوردار هستند زیرا بدون نیاز به اینکه بین صفحات مختلف یک سایت جابه جا شوید می توانید همه اطلاعات مورد نیاز را در یک صفحه مشاهده کنید و تنها با کلیک روی منو به بخش های مربوطه بروید. اگر به عنوان یک طراح سایت تصمیم دارید که با طراحی این نوع صفحات آشنا شوید پس ما را در این دوره همراهی کنید. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور با استفاده از html, css, javaScript یک قالب تک صفحه ای یا لندینگ پیج طراحی و کدنویسی کنید و با کلیک روی منو ها به راحتی بین بخش های مختلف سایت حرکت کنید. همانطور که گفتیم در این دوره آموزشی یک قالب تک صفحه ای را از صفر تا صد با هم طراحی خواهیم کرد. بنابراین برای مشاهده این دوره نیاز است که شما یک آشنایی مقدماتی با مباحث html, css, javascript داشته باشید.
دوره آموزش طراحی قالب تک صفحه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی موسی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 137,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب تک صفحه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی