اطلاعات دوره
آموزش لینکدین از تکمیل پروفایل تا پیداکردن شغل دلخواه
مسیر آموزشی

آموزش لینکدین از تکمیل پروفایل تا پیداکردن شغل دلخواه

198,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 198,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:61 نظر3.9
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مجتبی تواضع4.5
  • زمان:3 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قدم گذاشتن در دنیا شبکه سازی حرفه ای و تخصصی ترین شبکه اجتماعی کار سختی نیست ولی باید یک نفر قدم به قدم این مسیر رو کنارت باشه تا بتونی هم خودت رو به بهترین شکل نشون بدی و هم بتونی به بهترین موقعیت های شغلی با داشتن یک پروفایل حرفه ای لینکدین دسترسی داشته باشی.
دوره آموزش لینکدین از تکمیل پروفایل تا پیداکردن شغل دلخواه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مجتبی تواضع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 198,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینکدین از تکمیل پروفایل تا پیداکردن شغل دلخواه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ohkk

سلام مجدد در دوره آموزشی لینکدین من جی میل ندارم یاهو ایمیل دارم و همه کارای حرفه ای من با همین ایمیل یاهو هست. ممنون میشم استاد بگن چیکار کنم؟

mojtabatavazo مدرس دوره

سلام وقت بخیر پیشنهاد میکنم ویدئو زیر رو مشاهده کنید امیدوارم به جواب سوالتون برسید https://www.youtube.com/watch?v=rDWxuNjSjA8

ohkk

ممنون خیلی لطف کردید.

ohkk

در دوره آشنایی با لینکدین من از استاد سوالی که دارم اینه که پروفایل من کاملا مهندسی هست ولی مقام کشوری تو ورزش دارم کجا باید این آیتم اضافه کنم؟

mojtabatavazo مدرس دوره

سلام وقت بخیر در صورتی که مدرک از مقام کشوری دارید در قسمت مدرک ها میتونید قرار بدید در غیر این صورت در بخش پروژه ها میتونید توصیح بدید و مستنداتی اگه دارید ثبت کنید داخل مهارت هاتون هم میتونید مهارت مربوط به اون مقام رو ثبت کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی