اطلاعات دوره
پروژه‌یابی دلاری در لینکدین
مسیر آموزشی

پروژه‌یابی دلاری در لینکدین

5,600,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 5,600,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره یاد می‌گیرید که چطور یک پروفایل لینکدین حرفه‌ای برای خودتان بسازید ، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، شبکه ارتباطات خود در لینکدین را گسترش دهید و از همه مهم‌تر این که چطور با کنار هم گذاشتن این مهارت‌ها پروژه بین‌المللی دریافت کنید و به درآمد ارزی برسید. دوره پروژه یابی در لینکدین  شامل آموزش مباحث متنوعی همچون آموزش چگونگی دست یابی به گوشه و کنار داغ بازار بین‌المللی، تولید محتوای مخصوص لینکدین در حد اعلا و برقراری تماس با افراد متخصص و برند حوزه کاریتان است.
دوره پروژه‌یابی دلاری در لینکدین دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در آکادمی تکانش توسط علیرضا قیمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 5,600,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پروژه‌یابی دلاری در لینکدین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی