اطلاعات دوره
آموزش اصول نگارش رزومه، CV و پروفایل علمی
مسیر آموزشی

آموزش اصول نگارش رزومه، CV و پروفایل علمی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شناسه فردی (CV‎)، رزومه و پروفایل علمی ابزاری کلیدی برای ارتقای شغلی در حوزه آکادمیک و دانشگاهی است. این ابزارها، منجر به معرفی کارآمد فرد به مخاطبین، اعم از سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و کل جامعه علمی می‌گردد. در حال حاضر، برای تدوین این مستندات، استاندارد کشوری یا جهانی مورد توافق همگان وجود ندارد که نتیجه آن سردرگمی و عدم توفیق فرد در ارائه تصویری مطلوب از فعالیت‌های خود است. به همین جهت، ارائه یک راهنمای شفاف و روشن، مهم‌ترین انگیزه برای طراحی این آموزش محسوب می‌شود. فرادرس حاضر، در پی ارائه رویکردی مرحله به مرحله، عمیق با پرهیز از سطحی‌نگری به مقوله تدوین شناسه فردی (CV‎)، رزومه و پروفایل علمی است.
دوره آموزش اصول نگارش رزومه، CV و پروفایل علمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر کامبیز عباچی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول نگارش رزومه، CV و پروفایل علمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مسعود

من با آموزش های شما جرات کردم برم برای پایان نامه ممنون عالی عالی عالی.

سهیلا

تا اینجا که دیدم جزییات به خوبی بیان شده بود، مدرس فن بیان خوبی داشتند و به تمام مطالب مسلط بودند. برای من کاربردی بود.

نادر

خوب بود، من خودم مدرس هستم و برای اطلاعات تکمیلی ازش استفاده کردم.

سامان

از نظر من آموزش خوب و کاربردی بود، ممنون از سایت خوب و تخفیف های خوبی که میذارید.

مهدی

از نظر کیفیت صدا و محتوا واقعا آموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی