اطلاعات دوره
دوره جامع پروژه محور یادگیری عمیق با پای تورچ (PyTorch)
مسیر آموزشی

دوره جامع پروژه محور یادگیری عمیق با پای تورچ (PyTorch)

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقدمه هوش مصنوعی امروزه یکی از پر تقاضا ترین دوره های کامپیوتری است. یادگیری ماشین یکی از زیرشاخه های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق یکی از زیر شاخه های یادگیری ماشین است. یادگیری عمیق امروزه یکی از مطرح ترین و پرتقاضا ترین حوزه ها در شرکت های مختلف و همچنین در محیط آکادمیک است. کسانی که به یادگیری عمیق و فریمورک های آن علاقه دارند قطعاً در آینده جزو متخصصانی هستند که در هر لحظه نیاز به حضورشان حس شده و در هر شرکتی توانایی استخدام دارند. فریمورک پایتورچ نیز یکی از همین فریمورک های یادگیری عمیق است که با پشتیبانی شرکت متا (فیسبوک) یکی از پرقدرت ترین فریمورک های این حوزه میباشد.
دوره دوره جامع پروژه محور یادگیری عمیق با پای تورچ (PyTorch) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره بیش از 20 ساعت می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط مهندس خشایار احتشامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع پروژه محور یادگیری عمیق با پای تورچ (PyTorch) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی