اطلاعات دوره
دوره آموزشی پروژه محور تحلیل داده ها در پایتون
مسیر آموزشی

دوره آموزشی پروژه محور تحلیل داده ها در پایتون

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقدمه کتابخانه های Pandas، NumPy و Matplotlib جزو مهم ترین کتابخانه های حوزه علوم داده و یادگیری ماشین هستند که تسلط بر آن ها برای همه لازمه. به کمک این کتابخانه ها می توان داده ها را از منابع مختلف وارد محیط پایتون کرد یا آن ها را در فرمت های مختلفی ذخیره کرد، داده ها را پردازش، پیش پردازش، پاک سازی و بصری سازی کرد. بدون یادگیری و تسلط کافی بر این سه کتابخانه، نمی توان وارد حوزه علوم داده یا دیتاساینس شد چون در حوزه علوم داده همواره باید داده ها را پردازش و آن ها را برای الگوریتم های یادگیری ماشین آماده و پاک سازی کرد. در این دوره که عنوانش “آنالیز داده ها در پایتون با کتابخانه های Pandas، NumPy و Matplotlib می باشد، شما برای ورود به حوزه علوم داده یا دیتاساینس آماده می شوید و با درک داده ها و آنالیز آن ها، می توانید یک گام از بقیه جلوتر باشید.
دوره دوره آموزشی پروژه محور تحلیل داده ها در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط علی نظری زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی پروژه محور تحلیل داده ها در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی