اطلاعات دوره
آموزش نگارش مقاله علمی – مبانی و اصول اولیه
مسیر آموزشی

آموزش نگارش مقاله علمی – مبانی و اصول اولیه

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگارش دستاورد یک کار تحقیقاتی در قالب مقاله علمی، یکی از مهم ترین بخش های یک کار تحقیقاتی است. انجام یک کار تحقیقاتی بدون نگارش دستاوردهای آن، به منزله هدر رفت زمان، انرژی و هزینه خواهد بود. به عبارت دیگر بدون نگارش دستاوردهای یک تحقیق، هیچ گونه امتیازی بابت انجام آن، به محقق تعلق نمی گیرد. فرادرس حاضر پس از بیان ضرورت های نگارش یک مقاله علمی، نحوه انتخاب یک موضوع مناسب را برای تحقیق آموزش خواهد داد. پس از آموزش امکانات موجود، جهت اثبات نو بودن موضوع تحقیق، به نحوه نگارش یک مقاله علمی و اصول حاکم بر آن خواهد پرداخت. سپس نحوه انتخاب یک ژورنال مناسب و شیوه ارسال یک مقاله به آن ژورنال را به صورت مفصل ارائه خواهد داد و در نهایت نحوه اصلاح مقاله داوری شده را آموزش می دهد.
دوره آموزش نگارش مقاله علمی – مبانی و اصول اولیه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حسین میر سعید قاضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش مقاله علمی – مبانی و اصول اولیه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خیلی چیز خاصی به من اضافه نکرد راضی نیستم.

ملیکا

بسیار عالی بود. ولی برای رشته ی علوم انسانی زیاد مرتبط نبود

سروش

از انتخاب موضوع تا روش تحقیق و معرفی سایت گفته بودن تاااااا اخر معرفی هایی که شد بود عالی بود یه کلام بخوام بگم ۰ تا ۱۰۰بود.

سروش

برای مبحث تحصیل خیلی بهم کمک کرد، مخصوصا نوت های آموزش برای مرورخیلی خوب بود و به آدم کمک می کرد.

پیمان

از مجموعه آموزش های فرادرس بسیار راضی هستم، قیمت هایی که داره معقوله.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی