اطلاعات دوره
آموزش انتشار مقاله علمی – از انتخاب مجله تا فرایند داوری
مسیر آموزشی

آموزش انتشار مقاله علمی – از انتخاب مجله تا فرایند داوری

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین مهرفر4.7
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه اهمیت و ضرورت مقاله نویسی بر همگان روشن است و جوامع پیشرفته به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند، همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری یکی از عوامل مهم موفقیت تلقی می شود. نحوه تایید شدن مقالات، دارای نکات بسیار زیادی است و اشتباه کردن در هر مرحله می تواند باعث از دست رفتن زمان و حتی چاپ نشدن مقاله شود، در این راستا تعیین اعتبار مجله و مرتبط بودن موضوع مجله با موضوع پژوهشی مقاله، بسیار حائز اهمیت است. فرایند داوری مقالات نیز دارای مراحل بسیار متعددی است و آشنایی با این مراحل در چاپ مقاله می تواند به پژوهشگر کمک کند.
دوره آموزش انتشار مقاله علمی – از انتخاب مجله تا فرایند داوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین مهرفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتشار مقاله علمی – از انتخاب مجله تا فرایند داوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کبیر

برای اون دسته از کسایی که تازه وارد وادی مقاله نویسی شدند میتونه خیلی مفید باشه.

علی

کامل ندیدم ولی تا اینجا بد نبود.

عباس

من نرسیدم کامل ببینم اما بر حساب اعتمادی که از گذشته تا الان از فرادرس داشتم تهیه کردم. سایت شما خیلی خوبه و آموزش ها هم دقیق و اصولی هست. ممنون از احترامی که برای مخاطب قائل هستید.

نفیسه

مفید بود. اسلایدهای مدرس خیلی کامل بود و مثال هایی که میزدند هم خیلی کاربردی بود. لطفا در زمینه مخابرات آموزش های بیشتری بذارید.

رضا

خیلی خوب .خلاصه و مفید ‌. با بیانی روان .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی