اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کارگاه مقدماتی ARCGIS DESKTOP
مسیر آموزشی

کارگاه مقدماتی ARCGIS DESKTOP

55,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.3/5
وضعیت قیمت: 55,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

<h2>معرفی کارگاه</h2> این کارگاه آموزشی که در سطح مقدماتی در مرکز رشد استعداد درخشان دانشگاه تهران برگزار شده است شامل سرفصل های بسیار مهم و کاربردی می باشد که تمامی سر فصل های آن در همین صفحه ذکر شده است. یکی از ویژگی های بارز این کارگاه رضایت کامل شرکت کنندگان از تدریس و دانش خوب مدرس می باشد. <h2>ویژگی های محصول</h2> • قیمت: ارزش محصول 155هزار تومان(با تخفیف 55هزار تومان) • زمان:10 ساعت و 16 دقیقه • مدرس: محسن شریعتی • تخصص: تحلیل فضایی و آمار فضایی • موضوع: کارگاه مقدماتی ARCGIS • نرم افزار: زیر سامانه ARCMAP ، نرم افزار Excel، • مخاطب: علاقه مندان علوم مکانی • نوع آموزش: ویدیویی &nbsp; <h2>سرفصل های کارگاه مقدماتی</h2> جلسه اول معرفی نرم افزار ARC GIS و آشنایی با سامانه های آن آشنایی با محیط کار Arc Map آشنایی با نوار ابزار های پر کاربرد در GIS تفاوت لایه رستری و وکتوری ویرایش لایه وکتور(EDIT) و رستر(RESAMPLING) ایجاد لایه رستر با توجه به ارزش های وکتوری(Landuse) جلسه دوم کاربرد ARC CATALOG درتهیه پایگاه داده زمینی و مدیریت داده ها ایجاد شیپ فایل ازاشکال گرافیکی کاربرد Html Popup پنجره ی ویژگی های عوارض کاربرد hyper link در ارائه گزارش و تهیه book mark آشنایی با منوی Windows ایجاد یک سند جدید و استفاده از سند های موجود جلسه سوم تعریف سامانه ی پروژکسیون UTM،انواع سیستم مختصات و تبدیل آن (مباحث تئوری و عملی) استفاده از base map ها در محیط ARCMAP دو تمرین + تعریف کردن سیستم مختصات جلسه قبل (ایجاد شیپ فایل ازاشکال گرافیکی) جلسه چهارم Geo Refrencing استفاده از سامانه گوگل ارث پرو بدون نیاز به زمین مرجع کردن برش تصویر ماهواره ای گوگل ارث پرو بر اساس محدوده مطالعه رقومی سازی داده از تمرین قبل برچسب زدن عارضه ها ویرایش آنها آشنایی با Map tips تمرین : تهیه نقشه land use با استفاده از Google Earth پیش نیاز گوگل ارث جلسه پنجم آشنایی با attribute table و چگونگی کار با آن 4 تا تمرین 1. اضافه کردن اکسل به GIS 2. استخراج نقاط جمعیتی دارای جمعیت 3. اضافه کردن نقاط GPS 4. استخراج قطعه زمین از گوگل ارث و محاسبه مساحت و محیط و نقطه مرکز ثقل تهیه نقشه های ماهواره ای و DEM پردازش و تحلیل DEM در محیط GIS تمرین: محاسبه ی مساحت و محیط ارتفاعات شهری و یا منطقه ای جلسه ششم طبقه بندی بر اساس تراکم جمعیت(پلیگون) تهیه خروجی و ایجاد نقشه برآورد فاصله نقاط نامعلوم از عارضه های طبیعی و انسانی طبقه بندی آماری زون مطالعه با ایجاد پلی گن های تیسن با توجه به ارزش لایه های رستری
دوره کارگاه مقدماتی ARCGIS DESKTOP دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فروشگاه فایل فاپول توسط GISsha مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 55,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه مقدماتی ARCGIS DESKTOP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی