اطلاعات دوره
آموزش نگارش مقاله مروری با رویکرد مرور سیستماتیک
مسیر آموزشی

آموزش نگارش مقاله مروری با رویکرد مرور سیستماتیک

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگارش مقالات مروری، به ویژه از نوع نظام مند و سامان یافته، یکی از شیوه های رایج و مطلوب ارائه دستاوردهای پژوهشی برای پژوهشگران و دانشجویان است. نگارش این نوع از مقالات برخلاف ویژگی های ظاهری و محتوایی آن ها، فرایندی دشوار و نیازمند دانش و تجربه است. مرور سیستماتیک، مروری بسیار دقیق از آثار علمی موجود در رابطه با یک موضوع علمی خاص است. برای مرور آثار گذشته باید تحقیقات پیشین و مرتبط را جستجو، شناسایی، انتخاب و ترکیب کرد. این کار باید توسط یک روش مشخص و با قابلیت اجرای مجدد انجام شود که منجر به کمترین خطا شود. مرورهای سیستماتیک به عنوان بهترین منبع تحقیقاتی شناخته می شوند. مرورهای سیستماتیک در شاخه های پزشکی، مبتنی بر شواهد قطعا حیاتی هستند، اگرچه در شاخه های دیگر نیز ارزش فراوانی دارند.
دوره آموزش نگارش مقاله مروری با رویکرد مرور سیستماتیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حمید کشاورز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش مقاله مروری با رویکرد مرور سیستماتیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

من یه پروژه ای داشتم که برای اجرایی کردنش از این آموزش استفاده کردم اما حس می کنم میشد که گسترده تر توضیح بدن.

اشکان

در زمینه کاریم این آموزش را تهیه کرده بودم. تجربه خوبی بهم داد.

علی

چهارده مورد مقاله مطرح کردند که برای من که دانشجو بودم خیلی مفید بود.

سید امیرحسین

مطالب متاسفانه کاربردی نبود. به شدت مطالب اضافی بود و در کل قسمتها توضیح واضحات مدام تکرار میشد یعنی در کل میشد این دوره رو در یک ساعت جمعش کرد.

آزاد

سطح مطالب ارائه شده در هر آموزش به نظرم خیلی مهمه، اینکه مطالب گفته شده از جانب مدرس باید سطح بندی بشه و از مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته شروع بشه این خودش باعث میشه مطالب از پایه و به صورت تخصصی و کاربردی یاد بگیری.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی