اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم و فلوچارت به زبان ساده - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم و فلوچارت به زبان ساده - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش الگوریتم و فلوچارت قصد داریم به زبان ساده تمام مباحث و مطالبی که برای شروع به برنامه نویسی برای یک فرد مبتدی لازم است را آموزش دهیم.  همانطور که می دانید الگوریتم پیش نیاز تمام زبان های برنامه نویسی است بنابراین برای شروع یادگیری برنامه نویسی ابتدا باید الگوریتم و فلوچارت بلد باشید زیرا الگوریتم و فلوچارت دید کاملی در مورد برنامه نویسی به شما می دهد. الگوریتم به مجموعه دستوراتی گفته می شود که مراحل انجام کاری را به یک زبان دقیق و با جزییات کافی بیان می­ کند و ترتیب انجام مراحل، شروع و پایان پذیر بودن عملیات باید مشخص باشد. در دوره آموزش الگوریتم و فلوچارت سعی کرده ایم تمام مباحثی و مطالبی که برای شروع به برنامه نویسی نیاز است را به زبانی ساده و کاملا عملی و کاربردی بیان کنیم و شما را برای یاد گرفتن برنامه نویسی آماده کنیم. برای اینکه بتوانید در برنامه نویسی موفق شوید ابتدا باید درک درست و شناخت مسأله را بلد باشید که این دوره می تواند یک شروع خوب برای شما باشد. هدف ما در این دوره آموزش الگوریتم و نحوه نوشتن برنامه است.
دوره آموزش الگوریتم و فلوچارت به زبان ساده - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم و فلوچارت به زبان ساده - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی