اطلاعات دوره
آموزش رایگان الگوریتم و فلوچارت - پیشنیاز ورود به دنیای برنامه نویسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان الگوریتم و فلوچارت - پیشنیاز ورود به دنیای برنامه نویسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:39 نظر4.4
  • آموزشگاه:کدیاد3.6
  • مدرس:میلاد ده یامی3.6
  • زمان:2 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درک عمیق در مورد الگوریتم و فلوچارت برای هر برنامه نویسی که به صورت جدی هدف ادامه این مسیر را دارد الزامی میباشد. در این دوره رایگان در سایت کد یاد به ساده ترین شکل ممکن هر آنچه که برای شروع نیاز دارید در مورد الگوریتم و فلوچارت بدانید را یادخواهید گرفت.   الگوریتم چیست؟ به بیان ساده الگوریتم مجموعه مراحلی است که ما برای حل مسائل باید طی کنیم. یادگیری عمیق الگوریتم به هر برنامه نویسی کمک میکند که مهارت حل مسائل را در خود پرورش دهد. مهارت حل مسائل در برنامه نویسی به برنامه نویسان کمک میکند که ساده ترین راه حل ها را برای نوشتن برنامه های خود و مسائل خود پیدا کنند و این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.   ریشه کلمه الگوریتم از دانشمند ایرانی ، خوارزمی گرفته شده است. الگوریتم ها نه تنها در برنامه نویسی بلکه در هر موضوعی که نیاز به حل مسئله خاصی باشد ، به کمک ما می آیند. در این دوره رایگان به درک درستی از الگوریتم ها خواهیم رسید.   فلوچارت چیست ؟ الگوریتم ها همیشه ساده نیستند و در این مرحله فلوچارت به کمک ما می آید. فلوچارت نمایش گرافیکی الگوریتم میباشد. شما با استفاده از فلوچارت میتوانید فرایند یک الگوریتم را ترسیم کنید و روند اجرای دستورات را با نماد های خاصی مشخص کنید.   فلوچارت میتواند منطقی که برای حل مسائل به کار گرفته میشوند را ترسیم کنند.شما میتوانید با استفاده از فلوچارت مسائل پیچیده را به راحتی حل کنید. اگر به تازگی با دنیای برنامه نویسی آشنا شدید و میخواهید وارد این دنیای هیجان انگیز شوید ، پیشنهاد میکنیم که به طور کامل و دقیق الگوریتم و فلوچارت را فرا بگیرید تا این مسیر برای شما شیرین تر و راحت تر طی شود.   دوره آموزش الگوریتم و فلوچارت مناسب چه کسانی است ؟ این دوره مناسب تمام کسانی است که میخواهد وارد دنیای برنامه نویسی شوند. فارق از هر زبانی که میخواهید یاد بگیرید ، یادگیری الگوریتم و فلوچارت برای شما الزامی است. چه شما علاقمند به یادگیری  سی شارپ یا پایتون یا جاوا و یا هر زبان برنامه نویسی دیگر را داشته باشید ، این دوره میتواند قدم اول شما باشد.
دوره آموزش رایگان الگوریتم و فلوچارت - پیشنیاز ورود به دنیای برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط میلاد ده یامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان الگوریتم و فلوچارت - پیشنیاز ورود به دنیای برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

...zaxonban

درجه یک هستید دمتون گرم

...hh88bbddeel

دمت گرم استاد بابت اموزشهایی که میزارید

...a.t.tavassol

بسیار مفید و قابل استفاده بود واقعا خسته نباشید

...mskalantari8

عالی

Quix Dev

آقا عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی