اطلاعات دوره
آموزش کتاب Top Notch 2B (تاپ ناچ 2B) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Top Notch 2B (تاپ ناچ 2B) - مقدماتی

136,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 136,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کتاب Top Notch 2B ویرایش سوم قصد داریم در 10 ساعت بصورت کامل به آموزش مکالمه و خط به خط کتاب تاپ ناچ 2B بپردازیم. با یک دوره دیگر از سری آموزش های کتاب تاپ ناچ با تدریس محمد مصلح در خدمت شما هستیم. در آموزش Top Notch 2B قصد داریم در 10 ساعت بصورت کامل کتاب تاپ ناچ ویرایش سوم سطح 2B را بررسی کنیم. Top Notch 2B ششمین جلد از مجموعه کتاب های 8 جلدی تاپ ناچ است که برای زبان آموزان در سطوح مبتدی تا متوسط مناسب می باشد.  در این دوره تلاش کرده ایم تمامی نکات کتاب Top Notch 2B را ارائه کنیم و ویدیو ها بصورتی ضبط شده است که کلاس درس را به صورت خودآموز برای زبان آموزان شبیه سازی می کند. کتاب های سبز تاپ ناچ برای سطح pre-intermediate بوده و پس از گذراندن این دوره مکالمه برای شما راحت تر از قبل خواهد شد. تمرکز این کتاب بر روی مکالمات محاوره ای زبان انگلیسی بوده به همین منظور سبب افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان می گردد.
دوره آموزش کتاب Top Notch 2B (تاپ ناچ 2B) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 136,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Top Notch 2B (تاپ ناچ 2B) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مانی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی