اطلاعات دوره
آموزش طراحی قطعه Top Surface در کتیا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قطعه Top Surface در کتیا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:کاوه چراغی4.5
  • زمان:51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، یک کوادکوپتر که مدلی کاربردی و جذاب است به صورت گام ‌به ‌گام در نرم‌افزار CATIA V5 طراحی و مونتاژ می‌شود. از دلایل انتخاب نرم‌افزار کتیا در میان رقیبان سرسخت نرم‌افزارهای طراحی، کاربرد فراوان آن در ایران و همچنین کاربر پسند بودن آن است که اهمیت یادگیری این نرم‌افزار را بیش از پیش افزایش می‌دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا طراحی قطعه‌ Top Surface در کتیا در آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش طراحی قطعه Top Surface در کتیا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کاوه چراغی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قطعه Top Surface در کتیا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی