اطلاعات دوره
آموزش کتاب Top Notch 1A (تاپ ناچ 1A) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Top Notch 1A (تاپ ناچ 1A) - مقدماتی

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ویدیویی کتاب Top Notch 1A قصد داریم در 10 ساعت مکالمه زبان انگلیسی را با استفاده از کتاب تاپ ناچ 1A آموزش دهیم. پس از آموزش کتاب Top Notch سطح Fundamentals A و Fundamentals B با آموزش کتاب تاپ ناچ 1A در خدمت شما هستیم. این کتاب ویرایش سوم از سری کتاب های تاپ ناچ می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی مکالمات روزمره و شبیه سازی کلاس درس است. مجموعه کتاب های Top Notch یکی از بهترین ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی است که در بسیاری از موسسات تدریس می شود.  در این دوره تمامی نکات کتاب Top Notch 1A تدریس می شود و می تواند آموزش در کلاس درس را به صورت خودآموز برای زبان آموزان شبیه سازی نماید. سعی کرده ایم که با ارائه الگو و ایجاد فضای جایگزینی، فرصتی برای یادگیری مکالمات محاوره ای زبان انگلیسی فراهم آوریم. مکالمات کتاب های تاپ ناچ کاملا کاربری است و با دقت و در ارتباط با زندگی روزمره انتخاب شده اند تا سبب افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان گردد.
دوره آموزش کتاب Top Notch 1A (تاپ ناچ 1A) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Top Notch 1A (تاپ ناچ 1A) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اعظم

بدون متن

maryam hoseyni

سپاس از تدریس بسیار خوب و روانی که ارائه دادید . خیلی به من کمک کردید .پاینده باشید .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی