اطلاعات دوره
آموزش MCSA 2022
مسیر آموزشی

آموزش MCSA 2022

1,231,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 1,231,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شلاهی4.7
  • زمان:61 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش MCSA 2022 چیست؟ دوره آموزش MCSA یکی از محبوب‌­ترین و تخصصی­‌ترین دوره‌­های آموزش شبکه­‌های کامپیوتری است که از سال 2000 توسط مایکروسافت منتشر شده است. در دوره آموزش MCSA 2022 مدیریت کامل ویندوز سرور 2022 و سرویس‌­ها و ابزارهای بسیار قدرتمند و متنوع آن که برای مدیریت شبکه­‌های مبتنی بر ویندوز مورد استفاده هستند، به شما آموزش داده خواهد شد. آموزش­‌های ارائه شده در این دوره یکی از مهم‌­ترین نیازمندی‌­های شما برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌­ای سیستم­ عامل ویندوز سرور و سایر سرویس­‌های متنوع و کاربردی ویندوز است. به این ترتیب این دوره پیش از هر چیز شما را با مهارت‌­هایی که هر ادمین سیستم ­عامل ویندوز سرور به آن نیاز دارد آشنا خواهد کرد.   هدف از برگزاری دوره آموزش MCSA2022 چیست؟ در این دوره هدف اصلی آشنایی شما با همه موضوعات و مفاهیم مربوط به مدیریت سیستم ­عامل ویندوز سرور و ابزارهای مربوط به آن است. به واسطه این هدف شما در انتهای دوره می‌­توانید با تسلطی که از آموزش‌­های این دوره به دست آورده‌­اید، موقعیت­‌های شغلی جدیدی را نیز به دست بیاورید.   دوره آموزش MCSA2022 برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش MCSA2022 از جمله دوره‌­هایی است که برای گروه‌­های زیادی مناسب و کاربردی خواهد بود. به طور مشخص گروه­‌هایی همچون فعالین حوزه شبکه مثل مدیران IT و ادمین‌­های شبکه، علاقه‌­مندان به مدیریت شبکه­‌های مایکروسافت و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر اصلی‌­ترین مخاطبان این دوره هستند؛ اما به طور کلی آموزش‌­های این دوره به نحوی تهیه شده است که همه علاقه‌­مندان به این موضوع می­‌توانند در این دوره نتیجه مطلوبی حاصل کنند. بیشتر بدانید
دوره آموزش MCSA 2022 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 61 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شلاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,231,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش MCSA 2022 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رسول

احسنت به شما مهندس عزیز واقعا بهترین آموزش را تجربه کردم . هر چی بگم بهترینی باز هم کم گفتم خسته نباشی دلاور

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی