اطلاعات دوره
فیلم آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش دوم: آموزش مدلسازی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش دوم: آموزش مدلسازی

28,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 28,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این قسمت از سری مجموعه های آموزش مایا قصد داریم شما را با مدل سازی در نرم افزار مایا (Maya) آشنا کنیم.-با دانلود آموزش مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی و متحرک سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و... می‌شود. توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است. شما در این آموزش کلیهٔ ابزارهای مدل سازی در مایا از قبیل polygons و curves و روش‌های ادیت و ویرایش مدل‌ها و تبدیل اون‌ها به هم را آموزش خواهیم داد.
دوره فیلم آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش دوم: آموزش مدلسازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امین صادقوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش دوم: آموزش مدلسازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

عالیه

رضا داسی

با تشکر

مهدی آریان

عااالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی