اطلاعات دوره
آموزش طراحی تبر در نرم افزار مایا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی تبر در نرم افزار مایا - متوسط

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به طراحی تبر در نرم افزار مایا خواهیم پرداخت که در این آموزش کار با نرم افزار مایل را بصورت مقدماتی خواهید آموخت. در این دوره، آموزش طراحی تبر برای استفاده در بازی های رایانه ای را یاد می گیرید مدرس مدل سازی تبر را در برنامه Maya آموزش می دهد. همانطور که گفتیم در این دوره آموزشی به طراحی تبر سه بعدی و کاملا واقع گرایانه در مایا می پردازیم و تمامی ابزارهایی که برای مدل سازی تبر لازم است را به طور کامل آموزش می دهیم. آنچه در دوره آموزش طراحی تبر در نرم افزار مایا بیان می شود:
دوره آموزش طراحی تبر در نرم افزار مایا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Mohammadjavadsadeghi مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی تبر در نرم افزار مایا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی