اطلاعات دوره
فیلم آموزش نور پردازی و رندرینگ در مایا - آموزش جامع مایا بخش پنجم - مقدماتی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش نور پردازی و رندرینگ در مایا - آموزش جامع مایا بخش پنجم - مقدماتی

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با رندرینگ و نورپردازی در مایا (Maya) را می آموزید، این سری پنجم از فیلم های آموزش مایا می باشد.-با دانلود آموزش در ادامهٔ سلسله آموزش‌های مایا Maya، به مبحث نورپردازی و رندرینگ در مایا می‌پردازیم و در این آموزش شما با نورپردازی، متریال دهی، نحوه‌ٔ کار با دوربین‌ها و انواع رندر آشنا می‌شوید و در پایان یک صندلی را برای رندر آماده می‌کنیم. پس از اتمام پروژه مدلسازی یک شی، رندرینگ زیبا و واقعی بسیار مهم است. نرم افزار مایا ابزارهای قدرتمندی در جهت اعمال متریال، اعمال افکت های نوری و پرداختن به ویژگی های نور (مانند حرارت، روشنایی و انتشار) و ... در زمینه رندرینگ نمای بیرونی برای کاربران خود فراهم نموده است.
دوره فیلم آموزش نور پردازی و رندرینگ در مایا - آموزش جامع مایا بخش پنجم - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امین صادقوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش نور پردازی و رندرینگ در مایا - آموزش جامع مایا بخش پنجم - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرشاد طاهری

با تشکر

فردین معزی

عالی

سیف اله اسدی نعمتی

با تشکر

Moslem

خوبه، راضیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی