اطلاعات دوره
آموزش رایگان آنالیز ریاضی 1
مسیر آموزشی

آموزش رایگان آنالیز ریاضی 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمدرضا کوشش3.5
  • زمان:37 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش رایگان آنالیز ریاضی 1 چیست؟ هدف از این درس بررسی مفاهیم و ارائه اثبات دقیق به اصطلاح اپسیلون-دلتایی، قضایایی است که قبلا در دروس حساب دیفرانسیل و انتگرال (ریاضی عمومی یک) به آن‌ها پرداخته شده‌است. این مفاهیم همگی با مفهوم حد مرتبط هستند. همچنین پیش‌نیاز این درس مبانی ریاضی است. با یادگیری این مباحث می توان به درک درستی از مفاهیم اصلی ریاضیات دست پیدا کرد. منابع استفاده شده در این دوره چیست؟ منبع این درس کتاب اصول آنالیز ریاضی، نوشته والتر رودین، است. این درس به فصلهای یک تا هشت این کتاب (آنالیز تک متغیره) می‌پردازد این دوره مناسب چه کسانی است؟ این دوره مناسب دانشجویان رشته‌های علوم پایه، آمار و علوم کامپیوتر است که توسط مکتب‌خونه برای شما دانشجویان گرداوری شده است. دوره آنالیز ریاضی 1 در کدام دانشگاه تدریس شده‌است؟ این دوره طی 27 جلسه در دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان تدریس شده‌است.
دوره آموزش رایگان آنالیز ریاضی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا کوشش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان آنالیز ریاضی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام وقتتون‌ بخیر...من دانشجوی ارشد رشته جبر صنعتی اصفهان بودم‌...سالها از آنالیز دور شده بودم و از یادم رفته بود...اينقدر خوب و کامل و با صبوریت و آرام تدریس شد که من حتی روی دور تند هم یاد گرفتم...بی نهایت تشکر میکنم از استاد عزیز....اینم بگم تو دوره لیسانس از آنالیز خیلی بدم میومد و همش می‌گفتم خیلی بی معنیه...اما الان هم موقع تدریس فهمیدم و به خودم گفتم چقدر آسون و قابل فهم...تشکر میکنم خیلی زیاد....با دور‌تند ۲x گوش دادم و نوشتم و خیلی خوب یاد گرفتم...اصلا باورم‌نمیشه...تشکر‌میکنم ازتون خيلي زیاد

مرجان

یکم عشق و علاقه اشون کمه میگن تند تند میرن ، همین که رایگان زحمت کشیدین ممنون گرچه من دوست ندارم ریاضیا همه چی رو رایگان میزارن و مردم قدر نمیدونن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی