اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریم ورک (AUA) Asp.NET Unique Architecture
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک (AUA) Asp.NET Unique Architecture

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فریم ورک Asp.NET Unique Architecture قصد داریم بصورت کامل کار با AUA فریمورک Asp.Net MVC را آموزش دهیم. فریم ورک Asp.NET Unique Architecture که به آن AUA گفت می شود یک فریم ورک متن باز با مستندات کامل جهت توسعه ی نرم افزار های تحت وب می باشد که برای تمام معماری ها ( …,CQRS , Micro Service) قابل استفاده است. این فریم فورک توسعه ی نرم افزار را ساده و سریع کرده که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. در این دوره آموزشی می خواهیم بطور کامل شما را با فریم ورک AUA آشنا کنیم و نحوه کار با آن را در Asp.Net MVC آموزش دهیم، تلاش کرده ایم در حدود 5 ساعت تمام مباحث مربوط به فریک ورک AUA را بررسی و بصورت ساده و مفهومی مطالب را ارائه کنیم. 
دوره آموزش فریم ورک (AUA) Asp.NET Unique Architecture دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک (AUA) Asp.NET Unique Architecture را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی