اطلاعات دوره
آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش دوم - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش دوم - متوسط

20,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 20,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم آموزش اصول کد نویسی تمیز قصد داریم به قواعد نامگذاری، Formatting، متدها و کلاس ها در کد نویسی تمیز (Clean Code) بپردازیم و نکات مهم را بیان کنیم. در رابطه با اهمیت کدنویسی تمیز باید بگوییم که همه ی ما بالاخره یک یا چند زبان برنامه نویسی را یاد خواهیم گرفت و کار سختی هم نیست، اما اینکه بعد از یاد گرفتن این زبان ها چگونه کدهایمان را بنویسیم، حتی می تواند مهم تر از نوشتن خود کدها باشد. چون وقتی کد بدی بنویسیم می تواند روی آینده محصولی که در حال پیاده سازی آن هستیم تاثیر بگذارد. پس بهتر است موارد clean code یا همان کد نویسی تمیز را از همان ابتدا که کدهای یک محصول را مینویسیم رعایت کنیم تا در آینده نه تنها به مشکلی برنخوریم، بلکه به دلیل داشتن کدهای تمیز، توسعه و رفع اشکال کدها راحت تر و سرعت کارمان بالاتر می رود و در نهایت می توانیم محصول بهتری را تحویل دهیم. در ادامه بخش اول آموزش اصول کد نویسی تمیز با بخش دوم از این سری آموزشی در خدمت شما هستیم. در این دوره قصد داریم همانند بخش اول به بررسی نکات مهم در کدنویسی بپردازیم. 
دوره آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش دوم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد راستکار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول کد نویسی تمیز (Clean Code) - بخش دوم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی