اطلاعات دوره
بررسی انواع مقیاس نمودارها در تحلیل تکنیکال
مسیر آموزشی

بررسی انواع مقیاس نمودارها در تحلیل تکنیکال

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو بررسی انواع مقیاس نمودارها قصد داریم بصورت کوتاه به بررسی انواع مقیاس های یک نمودار و تفاوت آن ها در تحلیل تکنیکال بپردازیم. همانطور که می دانید نمودارهای تحلیل تکنیکال از دو محور عمودی و افقی تشکیل شده اند. محور عمودی نمایان گر قیمت و محور افقی برای نمایش زمان استفاده می شود. با توجه به نوعِ مقیاس قیمت مورد استفاده در هنگام مشاهده ی نمودار، تفسیر و تحلیل‌ نمودار توسط تحلیلگران ممکن است متفاوت باشد. پلتفرم های دارای نمودار قیمتی این امکان را به شما می دهند که مقیاس مد نظر خود را انتخاب کنید. این 2 نوع مقیاس عبارت است از:
دوره بررسی انواع مقیاس نمودارها در تحلیل تکنیکال دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فرهاد علیمرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بررسی انواع مقیاس نمودارها در تحلیل تکنیکال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی