اطلاعات دوره
آموزش روانشناسی بازار در تحلیل تکنیکال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روانشناسی بازار در تحلیل تکنیکال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل بازارهای مالی به دو دسته اصلی تحلیل فاندامنتال (Fundamental) و تحلیل تکنیکال (Technical) تقسیم می شود. تحلیگران فاندامنتال، سرمایه گذاران بلند مدتی هستند که توجه آن ها بیشتر به ارزش سهام با توجه به آنالیز مسائل اقتصادی و آمارهای مالی شرکت ها است. هدف از این فرادرس، بیشتر برای دسته دوم، یعنی تحلیگران تکنیکال است که سرمایه گذارانی براساس معاملات میان مدت و کوتاه مدت هستند و معاملات آنان به صورت روزانه انجام می شود و با توجه به کوتاه بودن مدت زمان معامله، تکنیک های تحلیل بنیادی یا فاندامنتال برای این سرمایه گذاران کاربرد چندانی ندارد و به دنبال ابزارهایی برای پیش بینی آینده قیمت برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است.
دوره آموزش روانشناسی بازار در تحلیل تکنیکال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرزاد تحریری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روانشناسی بازار در تحلیل تکنیکال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پویا

خوب بود ممنون

ولی

خیلی عالی.

حسن نیک دهقان

عالی است ، از همه دست اندرکاران ممنونم

امین

آقای تحریری خیلی عال هستند و تمام مباحث رو کامل می گن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی