اطلاعات دوره
آموزش حرفه ای پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش حرفه ای پاورپوینت

52,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 52,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش حرفه ای پاورپوینت قصد داریم در 16 ساعت بصورت کامل تمام قسمت ها و تکنیک های نرم افزار پاورپوینت را بصورت پروژه محور آموزش دهیم. یکی از نرم افزارهای پرطرفدار و رایج مجموعه مایکروسافت، نرم افزار پاورپوینت می باشد که سال هاست به عنوان یک ابزار ساخت اسلاید برای ارائه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت امروزه بیشتر افراد به راحتی می توانند با این نرم افزار برای برطرف کردن نیازهای معمولی خود کار کنند. اما محدود هستند افرادی که بتوانند با این ابزار قدرتمند اسلاید های حرفه ای بسازند یا اینکه کارهای مختلف و جذاب دیگری با استفاده از این نرم افزار انجام دهند. بنابراین در این آموزش تصمیم داریم علاوه بر آموزش مباحث مقدماتی به صورت حرفه ای و پیشرفته به نرم افزار پاورپوینت بپردازیم و تمام تکنیک ها و قسمت ها مختلف را با انجام پروژه های مختلف نظیر ساخت انیمیشن، صفحه محصول و ... آموزش دهیم.
دوره آموزش حرفه ای پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حرفه ای پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجتبی کرمی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی