اطلاعات دوره
آموزش شطرنج حرفه ای
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج حرفه ای

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:ناصر ریاحی0
  • زمان:4 ساعت و10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش شطرنج حرفه ای مانند هر بازی و ورزشی قبل از این که مقابل حریف قرار بگیرید نیاز به آموزش و یادگیری دارید. دانستن قوانین و مقررات این بازی جزی ضروری است. بازی شطرنج ذهن شما را مشکلات روزمره زندگی دور می کند. شطرنج توانایی حل مسائل مختلف را در شما تقویت می کند. اگر شما هم طرفدار یادگیری سطح حرفه ای شطرنج هستید و امکان تمرین زیر نظر مربی را ندارید میتوانید این دوره آموزشی را دنبال نمایید. شما می‌توانید با استفاده از فیلم آموزش شطرنج حرقه ای لوح گسترش این مهارت را به راحتی بیاموزید. دوره آموزش شطرنج حرفه ای  لوح گسترش همه مباحث حرفه ای شطرنج را به طور کامل توضیح داده است. بیان این ویدئو آموزشی بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل افرادی که با  شطرنج آشنایی دارند می‌توانند بدون نگرانی به یادگیری حرفه ای شطرنج بپردازند. تماشای این ویدئو آموزشی، انجام همه تمرینات آن و تکرار و تمرین مداوم به یادگیری و تسلط روی حرکات شطرنج بسیار زیادی خواهد کرد. سرفصل هایی که در آموزش شطرنج حرفه ای خواهید گرفت : آشنایی با مکاتب شطرنج: آدولف اندرسن تقابل دو سبک تهاجمی: اندرسن – استنتن پایگذار شطرنج پوزیسیونی: اشتانیتیس لاسکر روانشناس بزرگ قهرمانی لاسکر اشتانیتیس سان سباستین ظهور نابغه ای بنام کاپابلا نکا کاپابلا نکا نابغه شکست‌ناپذیر رویارویی لاسکر – کاپابلا نکا رویارویی آنخین – کاپابلا نکا تاکتیک در شطرنج: آچمز – حذف مهره مدافع تاکتیک در شطرنج: حمله ماتی – حمله دوگانه تاکتیک در شطرنج: جلب مهره مدافع – چنگال اسب تاکتیک در شطرنج: پاتی – عرض آخر آسیب‌پذیر تاکتیک در شطرنج: خالی کردن فضا ترفیع پیاده تاکتیک در شطرنج: کسب زمان – حمله برخاست تاکتیک در شطرنج: باز کردن خطوط – مات محتنق تاکتیک در شطرنج: کیش دائم – کیش دوبل سخن پایانی این فیلم آموزشی در تمامی دستگاه ها قابل استفاده بوده و با تهیه این دوره آموزشی هیچ محدودیتی در اجرا نخواهید داشت . شما عزیزان میتوانید علاوه بر خرید آموزش شطرنج حرفه ای دوره آموزشی شطرنج سطح مقدماتی  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش شطرنج حرفه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و10 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط ناصر ریاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج حرفه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی