اطلاعات دوره
آموزش فصل پنجم ریاضی هشتم
مسیر آموزشی

آموزش فصل پنجم ریاضی هشتم

28,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 28,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ریاضی هشتم متوسطه قصد داریم بصورت ویدیویی به آموزش فصل پنجم یعنی بحث بُردار و مختصات براساس آخرین تغییرات کتاب درسی بپردازیم. در آموزش فصل پنجم ریاضی پایه هشتم تلاش کرده ایم مطالب را بصورت ساده و قابل فهم و براساس آخرین تغییرات کتاب درسی بیان کنیم. این دوره توسط استاد عزیزاله رضائی تدریس می شود که با توجه به سابقه چندین ساله ایشان در امر تدریس می توان گفت این آموزش یکی از کامل ترین آموزش های موجود است. در این دوره بحث بُردار و مختصات ریاضی هشتم متوسطه را آموزش می دهیم و به حل تمرین و نمونه سوال خواهیم پرداخت. آنچه در آموزش فصل پنجم ریاضی هشتم | بُردار و مختصات بیان می شود:
دوره آموزش فصل پنجم ریاضی هشتم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عزیزاله رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فصل پنجم ریاضی هشتم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی