اطلاعات دوره
آموزش رایگان کنترل فرایندها
مسیر آموزشی

آموزش رایگان کنترل فرایندها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امید وحیدی3.5
  • زمان:18 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش رایگان کنترل فرایندها چیست؟ کنترل فرایند برای حفظ خروجی یک فرایند خاص در محدوده‌ی موردنظر معماری‌هایی را شکل می‌دهد و مکانیزم‌ها و الگوریتم‌هایی ایجاد می‌کند. سه هدف كلان از به‌كارگيری سيستم كنترل فرايند عبارتند از:  عملكرد-محور: واداشتن سيستم در باقي‌ماندن در مقادير مقرر و يا رگولاسيون پايدار-محور: تضمين پايداري سيستم و جلوگيری از فرار حالات و تعطيلی فرايند بهينه‌سازی: بهينه‌كردن عملكرد فرايند با اعمال سياست‌های كنترلی کنترل فرایند می‌تواند از بازخوردها استفاده کند یا ممکن است به‌صورت حلقه‌های باز باشد. کنترل همچنین می‌تواند به صورت پیوسته یا به صورت ترتیبی از رویدادهای گسسته باشد.   این دوره مناسب چه کسانی است؟ این دوره مناسب مهندسین شیمی و مکانیک است و دانشجویان با فراگیری آن می‌توانند این درس به‌صورت کامل یاد بگیرند   این دوره در کدام دانشگاه ضبط شده‌است؟ دوره آموزش رایگان کنترل فرایند طی 27 جلسه در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم‌ و صنعت ضبط شده‌است.   ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش رایگان کنترل فرایندها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امید وحیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان کنترل فرایندها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی