اطلاعات دوره
آموزش ترکیب چند فایل اکسل Excel با افزونه RDBMerge
مسیر آموزشی

آموزش ترکیب چند فایل اکسل Excel با افزونه RDBMerge

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افزونه RDBMerge با برخورداری از ظاهر ساده و گرافیکی باعث سهولت درک منطق عملکرد آن شده است. بدین ترتیب کاربران از استفاده از روش های دیگری نظیر نوشتن کدها و ماکروها یا استفاده از کوئری ها بی نیاز می شوند. از سوی دیگر، سهولت طراحی فرم هایی که داده های آن ها به وسیله این افزونه قابل جمع آوری است، باعث می شود تا کاربران با برخورداری از دانش مقدماتی اکسل، بتوانند پروژه های بزرگ جمع آوری داده را در زمان بسیار کوتاهی به انجام برسانند، همچنین گزارشی که این افزونه در بخش LogSheet خود ارائه می دهد، یافتن خطاهای احتمالی را بسیار آسان کرده است.
دوره آموزش ترکیب چند فایل اکسل Excel با افزونه RDBMerge دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبدالرحیم سرودلیر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترکیب چند فایل اکسل Excel با افزونه RDBMerge را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

خلیل

به صورت کلی خوب بود، من 2 ماه ایران نبودم اما از خارج از ایران هم خیلی پیگیر فرادرس بودم. آموزش مفید و مثبتی بود.

نفیسه

در زمینه کاریم این آموزش را تهیه کرده بودم که خیلی کاربردی و مفید بود.

آرش

مدرس تسلط خوبی روی مطالب داشتن و ارائه خوبی داشتن برای من کاربردی بود.

احسان نصرتی

خیلی خوب توضیح دادند ، مثال های خوبی هم انجام دادند ولی نکته ای که داره اینه این روش فقط برای جاهایی کاربرد داره که شما فرم رو از قبل بتونید طراحی بکنید و همه فرم ها به یک شکل باشند.

saeed

با قریب به 30 سال تجربه کاری متنوع با تخصص علوم ریاضی - کامپیوتر و مهندسی صنایع توام با سالها تدریس اعلام میدارم این آموزش عالی است و از جناب آقای مهندس عبدالرحیم سرو دلیر کمال تشکر را دارم. از مجموعه فرادرس نیز بسیار سپاسگزارم و پیشنهاد میکنم یک دسته بندی یا درجه بندی با نام آموزشهای فاخر یا شبیه به آن ایجاد نمایند و چنین آموزشهایی را از سایر آموزشها متمایز نماید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی