اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان ثبت حسابداری در دفتر روزنامه - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ثبت حسابداری در دفتر روزنامه - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش رایگان ثبت حسابداری قصد داریم بصورت کوتاه و کمتر از 2 ساعت تمام نکاتی که هر حسابدار برای ثبت زدن در دفتر روزنامه نیاز دارد را آموزش دهیم. برای داشتن یک گزارش مالی دقیق ابتدا باید ورود اطلاعات و ثبت اسناد درست انجام شود، همان طور که می دانید اغلب حسابداران تازه کار و دانشجویان حسابداری در ثبت رویداد های مالی در دفتر روزنامه مشکل دارند و بدرستی نمی توانند این کار را انجام دهند. شما به عنوان یک حسابدار باید توانایی شناسایی و ثبت رویداد های مالی را داشته باشید و بتوانید با استفاده از قوانین مالی و بدون حفظ کردن، ثبت حسابداری در دفتر روزنامه را انجام دهید. در این آموزش تصمیم داریم به بررسی کامل مبحث ثبت های حسابداری (ثبت زدن) بپردازیم و شما را با تمام تکنیک ها و جزییات این کار آشنا کنیم. اگر بعد از مشاهده آموزش های حسابداری باز هم با ثبت حسابداری مشکل دارید بهتون پیشنهاد می کنیم حتما در این دوره شرکت کنید. با دیدن این دوره شما مهارت های کلیدی برای انجام ثبت حسابداری را فرامیگیرید.
دوره آموزش رایگان ثبت حسابداری در دفتر روزنامه - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ثبت حسابداری در دفتر روزنامه - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

fatima

هم فن بیان استاد خیلی عالی بود و هم خیلی مسلط بودن ، فن بیان خوبشون باعث شد درس رو به خوبی یاد بگیرم در کل عالی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی