اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان نرم افزار پریمیر 2020
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نرم افزار پریمیر 2020

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نرم افزار پریمیر 2020 قصد داریم در بیش از 10 ساعت به صورت رایگان به معرفی محیط و آموزش کار با ابزار نرم افزار ادوبی پریمیر بپردازیم. Adobe Premiere نرم افزاری برای تدوین و ویرایش فیلم می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوها را به صورت حرفه ای ایجاد یا ویرایش کنند. این نرم افزار کامل ترین نرم افزار موجود در زمینه ی تدوین فیلم می باشد که از شرکت محبوب ادوبی منتشر شده است. تقریبا همه افرادی که در حوزه تدوین و ساخت کلیپ فعالیت می کنند کار با این نرم افزار را بلد هستند، بنابراین اگر قصد دارید در این حوزه فعالیت کنید دوره رایگان آموزش نرم افزار پریمیر 2020 می تواند یک نقطه شروع خوب برای شما باشد. در این دوره به طور کامل از صفر تا صد با این نرم افزار آشنا شده و به صورت عملی به نرم افزار مسلط خواهید شد. تلاش کرده ایم مباحث بیان شده نیاز مخاطب برای یک آموزش کامل را دربرگیرد. همانطور که گفتیم در این دوره به آموزش خود نرم افزار ادوبی پریمیر می پردازیم و از آموزش تدوین خبری نیست. تمرکز ما در این دوره به جزئیات بوده و سعی کرده ایم تمام کلید های میانبر را برای افزایش سرعت کار بررسی کنیم.
دوره آموزش رایگان نرم افزار پریمیر 2020 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نرم افزار پریمیر 2020 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا نادری

ان شاء الله که بتونیم از این ب نامه برای نشر معارف دینمان استفاده کنیم و درک بزرگی از انتظار داشته باشیم و بتونیم به دیگران هم انتقال بدیمش

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی