اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت فاکتور فروش در ورد
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فاکتور فروش در ورد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو کوتاه آموزش ساخت فاکتور فروش قصد داریم به کمک امکانات مختلف نرم افزار ورد یک فاکتور زیبا و ساده را طراحی کنیم. در این ویدیو سعی کرده ایم گام به گام ساخت فاکتور فروش در word 2016 را آموزش دهیم. اگر کار با نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و ایندیزاین را بلد نیستید مهم نیست زیرا با نرم افزار ورد هم می توانید یک فاکتور زیبا طراحی کنید. اگر قصد دارید یک فاکتور را از صفر تا صد فقط با نرم‌ افزار Word رسم کنید، با مشاهده این آموزش می توانید راحت تر این کار را انجام دهید. آنچه در آموزش ساخت فاکتور فروش در ورد بیان می شود:
دوره آموزش ساخت فاکتور فروش در ورد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد واثقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فاکتور فروش در ورد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی