اطلاعات دوره
دوره کامل عکاسی و ویرایش عکس با موبایل
مسیر آموزشی

دوره کامل عکاسی و ویرایش عکس با موبایل

800,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 800,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش عکاسی با موبایل قصد داریم در حدود 5 ساعت به صورت کامل نکات کاربردی و طلایی عکاسی با موبایل و نحوه ویرایش عکس در موبایل را آموزش دهیم. برای ثبت یک عکس خوب لزوما نباید یک عکاس حرفه ای باشید شما می توانید با یک دوربین موبایل هم عکس های خوب ثبت کنید. امروز با توجه به کیفیت بالای دوربین های موبایل و همچنین در دسترس بودن آن به راحتی می توانید با استفاده از موبایل عکس های حرفه ای و جذابی را ثبت کنید. در این دوره آموزشی تصمیم داریم تمامی مباحث مورد نیاز عکاسی با موبایل را بررسی و نحوه استفاده از آن برای ثبت تصاویر حرفه ای را آموزش دهیم. در این دوره آموزشی علاوه به بررسی دقیق تنظیمات دوربین موبایل و ویرایش عکس به اصول و ترفند های عکاسی با موبایل نیز می پردازیم و شما را با اپلیکیشن ویرایش عکس در موبایل آشنا کرده و نحوه کار با یکی از آن ها را آموزش می دهیم تا بتوانید بعد از ثبت تصاویر آن ها را به راحتی در موبایل خود ویرایش کنید.
دوره دوره کامل عکاسی و ویرایش عکس با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی دهقان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 800,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره کامل عکاسی و ویرایش عکس با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی