اطلاعات دوره
آموزش کتاب 4000 لغت ضروری انگلیسی - جلد اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب 4000 لغت ضروری انگلیسی - جلد اول - متوسط

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ویدیویی جلد اول کتاب 4000 واژه ضروری انگلیسی قصد داریم در بیش از 12 ساعت بصورت کامل به تدریس ویرایش دوم این کتاب بپردازیم. کتاب های 4000 Essential English Words یکی از بهترین ترین کتاب های آموزشی واژگان زبان انگلیسی است که در 6 کتاب به چاپ رسیده است. این کتاب برای تقویت واژگان زبان آموزان سطح متوسط به بالاست و تمرکز آن بر روی پرکاربرد‌ترین واژگان در زندگی روزمره و البته آزمون های بین المللی است و تقریبا تمام واژگان سطح مقدماتی و متوسط زبان انگلیسی را شامل می شود. باتوجه به محبوبیت این کتاب در بین زبان آموزان در این دوره آموزش قصد داریم به آموزش جلد اول از این سری کتاب بپردازیم و بصورت کامل آن را تدریس کنیم. توجه کنید که در این دوره ویرایش دوم کتاب 4000 Essential English Words که جدیدترین جلد است را خواهید آموخت. جلد اول این کتاب شامل 30 درس است که از دو بخش واژگان و بخش داستان تشکیل شده و در هر درس 20 لغت جدید بررسی می شود. روش تدریس در این دوره بدین صورت است که ابتدا واژه های هر درس را بصورت کامل (تلفظ واژه، معنا، نقش، تعریف، مثال ها) را بررسی و تمریناتی نیز برای تسلط بیشتر می شود، پس از تسلط کامل بر این کلمات به بخش داستان مراجعه می کنیم. در بخش داستان کلمات هدف (کلماتی که به صورت پررنگ در داستان مشخص شده اند) را خوانده و به طور کامل ترجمه خواهیم کرد.
دوره آموزش کتاب 4000 لغت ضروری انگلیسی - جلد اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عفت بهبود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب 4000 لغت ضروری انگلیسی - جلد اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی