اطلاعات دوره
آموزش کتاب Street talk 2 - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Street talk 2 - متوسط

52,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 52,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کتاب Street talk 2 برای یادگیری زبان انگلیسی قصد داریم جلد دوم کتاب گفتگو های خیابانی را به صورت ویدیویی و صوتی آموزش دهیم. کتاب Street Talk یک مجموعه کتاب سه جلدی است که برای آموزش اصطلاحات و عبارات کوچه بازاری زبان انگلیسی با لهجه امریکایی استفاده می شود. در آموزش پیش رو با جلد دوم از این مجموعه در خدمت شما هستیم، شما می توانید آموزش جلد اول (Street talk 1) را از این قسمت مشاهده کنید.  با شرکت در این دوره می توانید به زبان بومی انگلیسی آمریکایی حرف بزنید و اصطلاحات زبان را درک کنید، این مجموعه به شما کمک می کند تا همان زبان انگلیسی‌ را یاد بگیرید که مردم کوچه و بازار با آن حرف می زنند زیرا در کتاب های دیگر اغلب زبانی که در مدارس تدریس می شود را می آموزید و به همین دلیل درک مکالمات عامیانه برای شما سخت خواهد بود. اما در این مجموعه که شامل 8 درس می باشد با تلفظ درست انگلیسی آشنا شده و سرعت مکالمات شما بیشتر خواهد شد.
دوره آموزش کتاب Street talk 2 - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیارش پیریایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Street talk 2 - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی