اطلاعات دوره
آموزش کتاب Street talk 1 - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Street talk 1 - متوسط

52,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 52,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش زبان انگلیسی با کتابStreet talk 1 قصد داریم جلد اول کتاب گفتگو های خیابانی را با بیش از ۱۱۵۰ عبارت و اصطلاح متداول زبان انگلیسی بررسی کنیم. مجموعه کتاب Street Talk یکی از کتاب های محبوب و پرطرفدار برای آموزش اصطلاحات و عبارات کوچه بازاری زبان انگلیسی است. این مجموعه کتاب در سه جلد تهیه شده است که در این دوره به آموزش جلد اول آن می پردازیم. در این کتاب بیش از ۱۱۵۰ عبارت و اصطلاح متداول زبان انگلیسی وجود دارد که بطور کامل در این دوره آن ها را بررسی خواهیم کرد. اگر جز افرادی هستید که به طور کامل زبان سریال ها و فیلم های انگلیسی را متوجه نمی شوید، این دوره دقیقا مناسب شماست. در دوره آموزش زبان انگلیسی با کتاب Street talk 1، هر درس کتاب را به صورت یک فایل ویدیویی مشاهده خواهید کرد و بعد از آن باید به فایل صوتی مرور آن درس رجوع کنید. در فایل صوتی، ابتدا جملات را به صورت فارسی بیان می کنیم و سپس معادل انگلیسی آن را تکرار خواهیم کرد. در فایل های صوتی از متد CLT استفاده شده است که جدید ترین و پر بازده ترین روش آموزش زبان از نظر زبان شناسان است. 
دوره آموزش کتاب Street talk 1 - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیارش پیریایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Street talk 1 - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی