اطلاعات دوره
مهارت های ایجاد روابط عاطفی با همسر
مسیر آموزشی

مهارت های ایجاد روابط عاطفی با همسر

90,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 90,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره مهارت های ایجاد روابط عاطفی با همسر قصد داریم بصورت کاملا کاربردی به بررسی باید و نبایدها در روابط و مهارت های همسرداری بپردازیم. تبریک به شما مخاطب دوست داشتنی که برای آگاهی پیدا کردن و قشنگ تر شدن زندگیتان سرمایه گذاری می کنید، شما جزو محدود افرادی هستید که برای خودتان، زندگیتان و پایداری عشقتان ارزش قائل هستید. در این دوره در طی 11 درس نامه نکاتی بیان می کنیم که با پیاده سازی آن در زندگی خود بتوانید یک رابطه پایدار و عاشقانه ایجاد کنید. در این دوره ابتدا به تعریف کامل عشق و اینکه چطور به وجود می آید و نتایج آن می پردازیم و بعد از آن باید و نباید های روابط را بیان می کنیم. احتمالا خیلی پیش آمده که از دیگران شنیده باشید که می گویند دوست داریم وقتی ازدواج می کنیم هم روابطمان مثل دوران نامزدی دوستانه، عاشقانه و محترمانه باشد از بودن در کنار هم لذت ببریم و برای دیدن هم لحظه شماری کنیم. در این دوره به طور مفصل با شما یاد میدهیم که چطوری رابطه تان دوستانه، محترمانه و عاشقانه باشد. یک تکنیک فوق العاده می آموزید که به طور جدی ۸۰ درصد از احترام بین شما و شریک عاطفی تان در رابطه حفظ می شود. در این تکنیک یاد می گیرید که کی و کجا و چطوری نشانه های خشمتان را به یار عاطفیتان توضیح دهید، بعد بررسی می کنیم که چطوری رفتار کنید که همسرتان نگرانی ها و احساسات خود را با شما به اشتراک بگذارد.
دوره مهارت های ایجاد روابط عاطفی با همسر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مطهره بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 90,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهارت های ایجاد روابط عاطفی با همسر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی