اطلاعات دوره
دوره افزایش خلاقیت در بزرگسالان
مسیر آموزشی

دوره افزایش خلاقیت در بزرگسالان

39,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 39,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره افزایش خلاقیت در بزرگسالان قصد داریم بصورت کوتاه راه های افزایش خلاقیت در سنین بزرگسالی و فرآیند خلاقیت را بررسی و تحلیل کنیم. با توجه به اینکه میزان خلاقیت یک فرد با توجه به وراثت و تربیت او شکل میگیرد، بسیاری از افراد بزرگسال از میزان خلاقیت خود گله مند هستند و فکر می کنند باید تسلیم شرایط شوند. لذا وارد تصمیمات بزرگ، کسب و کارهای پر اهمیت و دانش های نوین نمی شوند و همیشه نقش یک شکست خورده را بازی می کنند. در این دوره آموزشی تکنیک هایی بسیار ساده و کاربردی جهت شکستن این طرز فکر و افزایش خلاقیت افراد بالای 15 سال را عنوان می کنیم. همچنین تمام افراد خلاق می توانند از تکنیک های این دوره جهت بیشتر شدن میزان خلاقیت استفاده نمایند. افزایش خلاقیت در کسب و کار، تحصیل، سلامت جسم و روابط اجتماعی و عاطفی افراد موثر است. آنچه در دوره افزایش خلاقیت در بزرگسالان بیان می شود:
دوره دوره افزایش خلاقیت در بزرگسالان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مریم داغستانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره افزایش خلاقیت در بزرگسالان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی