اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تمرینات ساخت سیکس پک در خانه
مسیر آموزشی

تمرینات ساخت سیکس پک در خانه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش تمرینات ساخت سیکس پک در خانه قصد داریم 12 تمرین رزمی برای ساخت شکم شش تکه در خانه را آموزش دهیم. اگر هدف شما شش تکه کردن شکم و ساخت سیکس پک در خانه است فقط کافیه با این ویدیو حرکات را انجام داده و مواظب تغذیه خودتان باشید. در این آموزش 12 حرکت برای عضلانی و ساخت سیکس پک را انجام می دهیم که با انجام این حرکات می توانید به نتیجه مطلوب برسید. اگر می خواهید عملکرد خود را در ورزش بالا ببرید باید تمرینات شکم را در اولویت قرار دهید. شما می توانید این حرکات را بدون ابزار خاصی در خانه انجام دهید این حرکات برای افراد رزمی کار بسیار مفید است. "تمرینات ساخت سیکس پک در خانه" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره تمرینات ساخت سیکس پک در خانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تمرینات ساخت سیکس پک در خانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی