اطلاعات دوره
آموزش متوسطه عکاسی با دوربین دیجیتال
مسیر آموزشی

آموزش متوسطه عکاسی با دوربین دیجیتال

800,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 800,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم آموزش عکاسی با دوربین دیجیتال قصد داریم در حدود 5 ساعت بصورت کامل و با زبانی ساده به آموزش مباحث متوسطه عکاسی دیجیتال بپردازیم. برای شروع هرکاری ابتدا باید مباحث پایه ای و مقدماتی آن را فراگرفت و سپس به سراغ یادگیری تکنیک های آن رفت، آموزش عکاسی هم از این قضیه مستثنا نیست و برای شروع باید ابتدا مبانی پایه و اصول عکاسی را فراگرفت. در سری آموزش های عکاسی با دوربین دیجیتال قصد داریم صفر تا صد عکاسی با دوربین دیجیتال را به شما آموزش دهیم. در بخش اول این مجموعه به آموزش مبانی مقدماتی عکاسی پرداختیم و اکنون در این دوره تلاش می کنیم تا مباحث بخش اول را تکمیل و شما را بصورت جامع تر با مبانی عکاسی آشنا کنیم. این مجموعه در سه سطح تهیه شده که دوره پیش رو سطح متوسطه آن است و شما بعد از گذراندن این دوره می توانید در سطح پیشرفته شرکت کنید. در این آموزش مبانی پایه عکاسی را تکمیل کرده و شما را به طور کامل با اصول و مفاهیم عکاسی و نحوه استفاده از دوربین دیجیتال در سطح متوسطه آشنا خواهیم کرد.
دوره آموزش متوسطه عکاسی با دوربین دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی دهقان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 800,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متوسطه عکاسی با دوربین دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی