اطلاعات دوره
آموزش Oracle Data Integrator
مسیر آموزشی

آموزش Oracle Data Integrator

171,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 171,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش Oracle Data Integrator چیست؟ Oracle Data Integrator ابزاری است که در زمینه یکپارچه سازی داده‌ها کاربردهای فراوانی دارد. این نرم‌افزار تمامی نیازهای مربوط به یک‌پارچه‌سازی اطلاعات را برای کاربران برآورده می‌کند. دوره آموزش Oracle Data Integrator ضمن معرفی نرم افزار اوراکل و آموزش کار با این نرم‌افزار به بررسی اهمیت یک‌پارچه سازی اطلاعات و مدیریت داده‌ها می‌پردازد. با توجه به محتوایی که در این دوره تهیه شده است، شرکت‌کنندگان در پایان دوره می‌توانند با استفاده از ابزار Oracle Data Integrator یا ODI پایگاه داده HR_DW را براساس اسکیما HR طراحی و آن را پیاده‌سازی کنند. در این دوره به مخاطب کمک می‌شود تا علاوه بر آموزش نرم افزار اوراکل و یادگیری ابعاد مختلف کار با این نرم‌افزار به سایر موضوعات مربوط به این مفهوم نیز تسلط پیدا کند.   هدف از برگزاری دوره‌ی آموزش Oracle Data Integrator چیست؟ اصلی‌ترین هدفی که در این دوره مورد نظر قرار داشته است آشنایی با ویژگی‌ها و ابعاد مختلف اوراکل و چگونگی استفاده از اوراکل در فرایند یکپارچه سازی داده ها می‌باشد.   مخاطبین دوره آموزش Oracle Data Integrator چه کسانی هستند؟ آموزش نرم افزار Oracle Data Integrator به نحوی تهیه شده است که بیشترین افراد بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند. به همین جهت گروه‌های زیادی می‌توانند از این دوره آموزش اوراکل استفاده کنند. افرادی مانند دانشجویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر و مهندسی صنایع اصلی‌ترین مخاطبان این دوره به حساب می‌آیند. علاوه بر این افراد همه علاقه‌مندان به مباحث حوزه دیتا نیز می‌توانند از این دوره استفاده کنند و به مباحث ارائه شده مسلط شوند.
دوره آموزش Oracle Data Integrator دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدمهدی سیمین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 171,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Oracle Data Integrator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی