اطلاعات دوره
آموزش رایگان نرم‌افزار متلب
مسیر آموزشی

آموزش رایگان نرم‌افزار متلب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امید وحیدی3.5
  • زمان:22 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش رایگان نرم‌افزار متلب چیست؟ متلب زبانی است که کاربرد کامپیوتر در مهندسی را با کارایی بالا تضمین کرده و امکانات محاسباتی، تصویری و برنامه‌نویسی را در محیطی آسان و آشنا فراهم می‌کند. کارایی MATLAB در مقوله‌هایی نظیر: محاسبات ریاضی، آنالیز داده‌ها، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، گرافیک و تولید نرم‌افزار (حتی برای محیط ویندوز) به اثبات رسیده است.  این زبان باتوجه‌به نظرات کاربران دانشگاهی و صنعتی دستخوش بازنگری‌های زیادی شده و اکنون به زبان استاندارد جهت آموزش‌های مقدماتی و عالی و ابزار پژوهش و توسعه در صنایع تبدیل شده است. منابع موردنیاز آموزش نرم‌افزار متلب چیست؟ برای آموزش نرم‌افزار متلب در این دوره از جزوه استاد به‌عنوان منبع استفاده می‌شود این دوره مناسب چه کسانی است؟ این دوره مناسب کلیه دانشجویان مهندسی و همه علاقه‌مندان به یادگیری متلب است و دانشجویان با فراگیری آن می توانند با این نرم‌افزار مشغول به کار شوند. این دوره در کدام دانشگاه ضبط شده‌است؟ این دوره طی 15 جلسه در دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ضبط شده‌است.
دوره آموزش رایگان نرم‌افزار متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امید وحیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان نرم‌افزار متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

من فقط قسمت اول رو دیدم. بخوام توضیح بدم طولانی هست اما خلاصه اینکه فکر نمیکنم در دوره های پولی هم چنین نکات کاربردی و مفیدی بیان بشه. موارد مفیدی که اگر ندونیم شاید خیلی دچار اشتباه بشیم. فقط بالای 20 دقیقه از فیلم به راحتی میتونست ادیت و حذف بشه که حتی با این وجود هم من رضایت داشتم. خدا خیرشون بده. ممنون ازشون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی