اطلاعات دوره
آموزش رایگان مقدماتی نرم‌افزار اکسس (Access 2019)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مقدماتی نرم‌افزار اکسس (Access 2019)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر3.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حسین عابدی3.8
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش کامل و رایگان اکسس (مقدماتی تا پیشرفته) مایکروسافت اکسس یکی از زیرمجموعه‌های فوق‌العاده کاربردی مجموعه آفیس است که شما می‌توانید آن را بر روی اکثر کامپیوترها پیدا کنید. از نرم افزار اکسس اغلب در جهت نگهداری و مرتب سازی داده و اطلاعات استفاده می‌شود. در همین راستا می‌توان آن را به عنوان یک پایگاه و یا بانک داده نیز در نظر گرفت. آموزش اکسس یکی از الزاماتی است که نسل جدید و به خصوص اشخاصی که شغل‌شان مرتبط با کامپیوتر است باید سپری کنند. برای این کار شما می‌توانید از فیلم آموزش اکسس کمک بگیرید و در منزل به صورت کاملا غیرحضوری، کار کردن با این نرم‌افزار را یاد بگیرید.   اکسس چیست؟ همان‌طور که اشاره کردیم، اکسس یک بانک اطلاعاتی است و اغلب از آن برای ایجاد پایگاه داده استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف و کاربردهای اکسس، ذخیره‌سازی اطلاعات، بازیابی آن‌ها و همچنین انجام عملیات‌های مختلف بر روی آن‌هاست. اگر شما آموزش اکسس را سپری کرده باشید، می‌توانید از آن برای کاربردهای مختلف نظیر درج اطلاعات و گزارش‌های پزشکی، اطلاعات هویتی و ... استفاده کنید.   کاربردهای آموزش اکسس  با کمی پرس و جو و تحقیق می‌توانید به این نتیجه برسید که برای اشتغال در بسیاری از مشاغل دولتی، خصوصی و اداری، باید حتما به نرم افزار اکسس تسلط کافی داشته باشید. پس شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های آموزش اکسس، شانس استخدام و همچنین موفقیت خود در چنین مشاغلی را افزایش دهید. کار کردن با بانک های اطلاعاتی و انواع داده لزوما سخت نیست و فقط نیاز به تمرین دارید تا به یک تسلط نسبی برسید. نرم‌افزار access کاربردهای بسیاری در حوزه‌هایی مختلفی همچون مهندسی صنایع، معماری و مهندسی دارد و فعالان شاغل در این زمینه‌ها می‌توانند با آموزش‌های رایگان اکسس و به کمک فیلم آموزش اکسس access، از این نرم‌افزار برای کار خود استفاده کنند. بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان مقدماتی نرم‌افزار اکسس (Access 2019) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مقدماتی نرم‌افزار اکسس (Access 2019) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود اگه پروژه محاسباتی هم بزارین مثلا محاسبه و آموزش های صندوق های محلی یا فامیلی خیلی عالی میشه ممنون

کاربر مکتب‌خونه

سلام بعنوان یک آموزش رایگان بسیار هم عالی بود , من که استفاده کردم و یک چارچوب ذهنی خوب از این نرم افزار بدست آوردم متشکرم

کاربر مکتب‌خونه

آقا دمتم گرم. خیلی خوب بود.

امیرحسین

متاسفانه توی تمام پارامترهای یک دوره آموزشی ضعیف بود و دیدن این دوره رو پیشنهاد نمیکنم

کاربر مکتب‌خونه

با تشکر از آموزش خوبتون. مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی