اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار اکسس (Microsoft Access 2016)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار اکسس (Microsoft Access 2016)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:05 ساعت و 00 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر شما نیاز داشته باشید اطلاعات زیادی را ساماندهی و مدیریت کنید، به نرم‌افزاری برای اداره دقیق داده‌ها نیاز خواهید داشت. نرم‌افزارهای مختلفی برای این منظور وجود دارند. یکی از بهترین نرم‌افزارهای این حوزه اکسس است که از محصولات ماکروسافت محسوب می‌شود. این برنامه به عنوان یک پایگاه داده می‌تواند داده‌های شما را به خوبی تنظیم و مدیریت کرده و آن‌ها به درستی و با همه جزییات دسته‌بندی کند. یادگیری این نرم‌‍افزار باعث بهبود وضعیت شما در نگهداری از داده‌ها و ایجاد یک پایگاه داده خواهد شد. به همین منظور لوح گسترش فیلم آموزش اکسس را با تدریس استاد جمشیدی برای شما تهیه کرده است. این ویدئو آموزشی در محتوایی بیش از ۳۰۰ دقیقه برنامه Access 2016 را به طور کامل به شما آموزش خواهد داد. علاوه براین، در این پکیج آموزشی ۴۰۰ دقیقه آموزش اکسس از اساتید مجرب لیندا با زبان اصلی قرار داده شده است. این ویدئو آموزشی از صفر تا صد نرم‌افزار اکسس را در بر گرفته و با مشاهده دقیق آن می‌توانید بر مفاهیم اکسس مسلط شوید. سر فصل‌های فیلم آموزش مدیریت داده با اکسس Microsoft Access 2016 بخش اول – آموزش ساخت فرم و ایجاد خروجی برای کاربر – طراحی فرم و کنترل فاصله و سایز بین اشیا داخل فرم – آموزش رنگ‌بندی و زمینه فرم و خصوصیات گرافیکی – معرفی نرم‌افزار آشنایی با مفاهیم بانک اطلاعاتی و انواع مدیریت DB – آموزش ایجاد یک بانک جدید، استفاده از الگو های آماده و قالب‌بندی آن – آشنایی با محیط نرم‌افزار و بخش‌های تشکیل‌دهنده یک بانک اطلاعاتی – آموزش ساخت جدول و مدیریت انواع Field های اطلاعاتی – آموزش ایجاد ارتباط از Access به دیگر نرم‌افزارها و وارد کردن فایل‌های اکسل در بانک – تنظیمات هر Field اطلاعاتی نظیر نام، طول، نوع نمایش و… – مدیریت اعتبارسنجی برای هر فیلد و تغییر در قوانین برای ورود اطلاعات – مدیریت روی اطلاعات وارد شده از قبیل ترتیب، رنگ بندی، جستجو و… بخش دوم – آموزش ساخت Query به روش‌های مختلف و فیلتر اطلاعات – آموزش شرط گذاشتن برای فیلترهای اطلاعاتی – آموزش ایجاد انواع ارتباطات بین جدول‌های ساخته شده – آموزش ساخت فرم و ایجاد خروجی برای کاربر – مقدمات ساخت فرم، فعال کردن شبکه و خط کش راهنما برای تنظیم بهتر – طراحی فرم، کنترل فاصله و سایز بین اشیا داخل فرم – آموزش رنگ‌بندی، زمینه فرم و خصوصیات گرافیکی – کاربرد کلیدهای کنترلی روی فرم و مدیریت عملکردهایی نظیر بستن پرینت یا جستجو – اضافه کردن عکس به فرم و ایجاد امکان جستجو در بانک اطلاعاتی – ایجاد ارتباط بین فرم‌ها به کمک دگمه‌های کنترلی و کار با توابع تاریخ و ساعت – آموزش ترتیب دسترسی بین اجزای مختلف فرم و قفل کردن آن‌ها – آموزش خروجی گرفتن چاپ و دسترسی به بخش Report – اتوماتیک‌سازی بعضی از فرایندهای پر کاربرد روی فرم نظیر خوش‌آمدگویی – بستن فرم و محدود کردن دسترسی‌ها روی آن – به همراه نسخه کامل Microsoft Office  Professional Plus RTM 86&64 – به همراه آخرین آپدیت مایکروسافت – شامل برنامه های Microsoft Office 2016 ,Microsoft Visio 2016 ,Microsoft Project 2016 ,Open Office این برنامه در سه نسخه مک، ویندوز و اندروید طراحی شده است. بنابراین با توجه به سیستم عامل موردنظر خود می‌توانید نسخه مناسب را دانلود کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز  فیلم آموزش ورد را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار اکسس (Microsoft Access 2016) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 05 ساعت و 00 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار اکسس (Microsoft Access 2016) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی