اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفکر خلاقانه
مسیر آموزشی

آموزش تفکر خلاقانه

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Drew Boyd4.5
  • زمان:49 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهارت تفکر خلاق کودکان نوعی توانایی درونی است که به کودکان کمک می‌کند تا به تمام مسائل از ورای تجربه‌های موجود در ذهن خود نگاه کند. این طرز تفکر خلاق خاص که کلید موفقیت کودکان و دانش آموزان در دنیای امروزی به شمار می‌رود، به عنوان یکی از ده مهارت مهم زندگی شناخته می‌شود. آموزش تفکر خلاق می‌تواند به دانش‌آموزان دیدگاه تازه‌ای جهت حل مسائل بدهد و در حل مسائل و تصمیم‌گیری به او کمک کند. دوره آموزش تفکر خلاقانه نیز در تلاش خواهد بود که این مهارت‌ها را به شما آموزش دهد که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش تفکر خلاقانه دوره آموزش تفکر خلاقانه محصول فردی به نام Drew Boyd یکی از رهبرهای جهانی در خلاقیت و نوآوری است. این دوره در سرفصل‌های زیر به مخاطبین ارائه خواهد شد: مقدمه و معرفی خلاقیت دروازه ورود به دنیای خلاقیت خلاقیت فردی خلاقیت گروهی جمع‌بندی دوره آموزش تفکر خلاقانه برای چه کسانی مناسب است؟ در حالی که ما اغلب به خلاقیت به عنوان یک ویژگی ذاتی افراد فکر می‌کنیم، هر کسی، چه فرد عادی باشد و چه هنرمند یا بازیگر، می‌تواند یاد بگیرد که چگونه خلاق‌تر باشد. در این دوره آموزشی، راه‌های مختلف یادگیری خلاقیت را بررسی می‌کنیم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه به‌صورت فردی و گروهی خلاق‌تر باشید. <درو بوید> به عنوان استاد این دوره، اهمیت و قدرت خلاقیت را با شما به اشتراک می‌گذارد، موانع خلاقیت را برای شما تشریح و راهکارهای عبور از آن را توضیح می‌دهد و برخی از رفتارها و تکنیک‌هایی را به شما نشان خواهد داد که می‌تواند به شما در ایجاد ایده‌ها یا راه‌حل‌های جدید برای مشکلات، به عنوان یک فرد کمک کند. او راه‌هایی برای ایجاد یک تیم رؤیایی خلاق، تسهیل جلسات گروهی مؤثر برای داشتن خروجی‌های خلاقانه‌تر، انتخاب بهترین ایده‌ها و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.
دوره آموزش تفکر خلاقانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Drew Boyd مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفکر خلاقانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی